Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  

Przeczytaj:
Nowy sklep w Łańcucie. Załatwisz kilka spraw w jednym miejscu
Włamanie z rozbojem w Łańcucie
Jest data otwarcia wschodniej obwodnicy Łańcuta
Otwarcie wschodniej obwodnicy Łańcuta
home > Start > Aktualności > Twój potencjalny Klient to wzrokowiec. Jak pokazać mu się z najlepszej strony?
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ
2024.08.01 09:02 | aktualizacja: 2024.08.06 10:11

Twój potencjalny Klient to wzrokowiec. Jak pokazać mu się z najlepszej strony?

Skuteczne wywalczenie uwagi osoby potencjalnie zainteresowanej zakupem produktu to w tej chwili cecha charakterystyczna prawdziwych liderów branż. Czasy są niezwykle trudne. Zwłaszcza, jeżeli weźmiemy pod uwagę poziom konkurencyjności w praktycznie każdym odłamie gospodarczym. Nic więc dziwnego, że zdecydowana większość przedsiębiorców chwyta się najróżniejszych sztuczek, by tylko wygrać wyścig o względy potencjalnych Klientów. Nie musisz jednak szukać daleko. Właśnie czytasz artykuł, który podpowie Ci, jak wykorzystać fakt, że Twój przyszły konsument przeważnie należy do grona wzrokowców. Dobrnij do końca i poznaj przepis na własny sukces!
Twój potencjalny Klient to wzrokowiec. Jak pokazać mu się z najlepszej strony?
Twój potencjalny Klient to wzrokowiec. Jak pokazać mu się z najlepszej strony?

Masz prawdopodobnie jedną szansę na zaciekawienie potencjalnego Klienta

Nie kupuj książki po okładce - jesteśmy w stanie zaryzykować stwierdzeniem, że doskonale znasz takie powiedzenie. Obowiązuje ono niemalże wszędzie, jednak z drugiej strony dużo wspomina się również o konieczności dbania o "okładki". Zwłaszcza w momencie, kiedy rozmowa dotyczy już jasno sprecyzowanych sytuacji, a w tym przypadku będą to konkretne produkty. Zanim Klient tak na dobrą sprawę pozna się na proponowanej przez Ciebie jakości oraz masie udogodnień, najpierw oceni działania Twojej firmy w dwóch kluczowych aspektach: wyglądu opakowania oraz projektu etykiety . To właśnie "okładka", o jakiej wspominaliśmy nieco wcześniej. I tu zaniedbania w nawet pozornie najmniej istotnym szczególe mogą skończyć się utraconą szansą na pozyskanie Klienta. Tym bardziej, że możesz być pewnym, iż będzie miał on nieograniczony wybór konkurencyjnych rozwiązań . Dlatego marząc o skutecznej sprzedaży polecamy odrzucić na bok znane już każdemu powiedzenie. Twój produkt powinien wyróżniać się "okładką" na tle alternatyw. Twój produkt musi także zrobić doskonałe pierwsze wrażenie. Drugiej okazji może przecież już nie być!

Etykieta produktowa to element, na który zwraca uwagę każdy kupiec

Na stronie internetowej https://www.etykat.pl/ znajdziesz szczegółową ofertę na projektowanie i produkcję skutecznych w swoim działaniu etykiet produktowych. I tak na dobrą sprawę polecamy, aby była to jedna z pierwszych stron, odwiedzanych przez osoby wprowadzające swoje produkty na rynek. Dobrze zaprojektowana naklejka na opakowanie stanowi absolutną podstawę wzbudzania zainteresowania u potencjalnych Klientów. A eksperci z firmy Etykat będą w stanie przygotować dla Ciebie coś wyjątkowego, najbardziej pasującego do sprzedawanych produktów. Dobra etykieta powinna wyróżniać się na tle konkurencji . Ale musi to robić w sposób maksymalnie subtelny, bo nawet minimalne przekroczenie granicy smaku w dowolnym aspekcie zwyczajnie zniechęci wielu Klientów, a Ty - jako przedsiębiorca - stracisz szansę na realny zarobek. Jakimi zasadami warto kierować się przy projektowaniu własnej etykiety? Unikaj bloków tekstów . Nikt nie chce dzisiaj marnować cennego czasu na czytanie o informacjach, jakie są mu zupełnie niepotrzebne. Zamiast tego rekomendujemy stosowanie ciekawych grafik. Koniecznie użyj kolory zapadające w pamięć potencjalnego Klienta lub postaw na standardową opcję - kolory brandowe. Obecność logo na etykiecie produktowej należy traktować jako obowiązek . Tak samo, jak umieszczenie tam każdej kluczowej informacji z punktu widzenia kupca. Przykładem może być branża spożywcza oraz jej wymagania względem jawności składu, tabeli kalorycznych bądź innych tego typu elementów.

Materiał Promocyjny
REKLAMA
Oceń:
1 głos
Twój potencjalny Klient to wzrokowiec. Jak pokazać mu się z najlepszej strony?, 5.0000 out of 5 based on 1 ratings
Materiał Promocyjny dodany
 
Odsłon: 810
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (0)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na lancut.gada.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
REKLAMA

Najpopularniejsze

Ostatnie komentarze

REKLAMA
 
telRedakcja telefon

795 977 761

alarmSkrzynka alarmowa

alert@lancut.gada.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@lancut.gada.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone lancut.gada.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball
Mapa strony | Zapytania Google
x