46 mln zł to orientacyjny koszt budowy łącznika krajowej "czwórki" z autostradą A4, który pobiegnie m.in. przez Łańcut. Teraz masz szansę wpłynąć na tę inwestycję.
- Wykonanie łącznika pozwoli kierującym pojazdami ominąć tereny zurbanizowane o gęstej zabudowie oraz zespołu pałacowego. Obecnie ruch w tym rejonie odbywa się głównie na DW877 w bezpośrednim sąsiedztwie Muzeum-Zamku w Łańcucie. Dodatkowo utrudnienie ruchu stanowi istniejący przejazd kolejowy w ciągu DW877 wykonany w poziomie torów linii E30 - zaznacza Katarzyna Krasowska z Departamentu Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Jak informuje DDiPTZ, przy wstępnym projektowaniu drogi zakłada się maksymalne jej oddalenie od budynków mieszkalnych, mimo to wprost mówi o konieczności rozbiórek niektórych budynków.
Aktualnie trwa opracowywanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego powyższego zadania. W związku z tym Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej LISPUS zaprasza mieszkańców powiatu łańcuckiego i zainteresowane osoby na konsultacje społeczne w dniu 21 kwietnia 2015 r. (wtorek) w godz. 10.00-12.00 do Sali Konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Łańcucie przy ul. Mickiewicza 2 (I piętro).
Orientacyjna wartość wykonania przedsięwzięcia kształtuje się na poziomie 46 mln PLN, a jego zakończenia należy oczekiwać około 2020r.
redakcja
REKLAMA
Oceń:
4 głosy
Inwestycja za 46 mln zł. Masz prawo głosu, 4.5000 out of 5 based on 4 ratings
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Ostatnio dodane komentarze
82b-ea8
~ Aser Uważam, że łącznik ten, powinien przebiegać w drugą stronę, a mianowicie w okolicach Kraczkowej-Krzemienicy do zjazdu w Woli Dalszej. Dlatego, że sam Łańcut, okolice Łańcuta, Rakszawę, Żołynię, Leżajsk, bardziej pracuje w Rzeszowie niż w Przeworsku. Budowa tego łącznika w okolicach Kraczkowej-Krzemienicy spowoduje rozładowanie korków w centrum Łańcuta i na obwodnicy Łańcuta. Warto by przeforsować to rozwiązanie nie w kierunku Dębiny i Głuchowa, a właśnie Woli Małej, Krzemienicy, nawet Palikówki! Będzie ok. 2-3 tysięcy samochodów mniej w Łańcucie i na obwodnicy!
24 kwietnia 2015
+4
-0
9ce-077
~ landshuddo~ Picard11 O jakich korkach w centrum Łańcuta mowa? Jedyne korki w Łańcucie są w pobliżu kościoła-Fary przed Świętami.
18 kwietnia 2015
+0
-1
35e-1db
~ mieszkaniecdo~ Toto Należy jak najszybciej realizować projekt tego łącznika i jednocześnie przystąpić do planowania łącznika zachodniego. Natomiast powinno się odłożyć między bajki przebudowę obwodnicy bo po powstaniu obu łączników ONE POWINNY PRZEJĄĆ JEJ ROLĘ I JEDNOCZEŚNIE BYĆ ŁĄCZNIKAMI DO AUTOSTRADY ! Będzie to o wiele tańsze rozwiązanie niż planowane dwu poźomowe skrzyżowania i cała to przebudowa.
2 kwietnia 2015
+5
-0
726-c4f
~ Totodo~ Picard11 Problem jest jeszcze inny. Kiedyś jak była planowana właśnie zachodnia obwodnica to jej połączenie z DK 4 miało być w miejscu gdzie obecnie stoi zakład Bruk Bet w Krzemienicy. Widać że teren został tej firmie sprzedany więc obecnie nie ma możliwości już podłączenia. Niech żyje planowanie naszych urzędników. Mimo tego do dzisiaj część działek np. przy ulicy Polnej jest zablokowana pod nowe domy
2 kwietnia 2015
+1
-0
7e9-1a6
~ slododan Napewno nie dadzą ludziom cudów za wykupione tereny pod planowaną inwestycje.
1 kwietnia 2015
brak ocen
slobodan Czy wiadomo już jaki jest konkretny przebieg planowanej inwestycji mianowicie czy jest wykaz gruntów przez , które będzie przebiegać łącznik?
31 marca 2015
brak ocen
f3a-b7d
~ Picard11do~ sok Oczywiście że moja propozycja będzie znacznie droższa, choć na pewno nie o setki milionów. Uważam jednak że na obecnym etapie warto by przeanalizować koszty w obu wariantach. Oczywiście znajdzie się wielu malkontentów przy obu opcjach tej inwestycji.
31 marca 2015
+4
-0
89b-3d3
~ sokdo~ Picard11 może i tak ale koszty takiej inwestycji zwiększyłby się setki milonów? o wiele wiecej działęk do wykupienia domów do zburzenia protesty ludzi itp itd
31 marca 2015
+3
-4
f3a-b7d
~ Picard11 Skoro już mieszkańcy mogą się wypowiedzieć na ten temat, to proponuję przeniesienie tejże inwestycji na zachodnie części miasta. A dlaczego? Ponieważ wówczas tą ulicą mogli by jeździć kierowcy udający się pomiędzy swą pracą w Rzeszowie do miejsc zamieszkania na północ od Łańcuta ( Żołynia, Leżajsk itp) i problem korków w centrum miasta byłby znacznie mniejszy. Tak więc ulica pełniła by funkcję łącznika autostradowego i tzw. "małej obwodnicy".
31 marca 2015
+11
-3
8a5-7e6
~ TiG Dobrze mieć coś do powiedzenia :)
31 marca 2015
+3
-0
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu lancut.gada.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.